مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-21اقتصادي

کاشت 4055 اصله درخت در مناطق پنج گانه رشت


سرپرست شهرداری رشت از آغاز کاشت 4055 اصله نهال و درخت در مناطق پنجگانه شهری خبر داد و گفت: 100 اصله درخت به شکل نمادین در روز درختکاری کاشته خواهد شد.

- ایسنا/گیلان سرپرست شهرداری رشت از آغاز کاشت 4055 اصله نهال و درخت در مناطق پنجگانه شهری خبر داد و گفت: 100 اصله درخت به شکل نمادین در روز درختکاری کاشته خواهد شد.

یوسف یزدانی در گفت وگو با خبرنگاران، از آغاز درختکاری ها در مناطق پنجگانه شهری رشت توسط مناطق پنج گانه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خبر داد و اظهار کرد: با فرارسیدن اسفند ماه و در آستانه بهار و با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری، درختکاری 4055 اصله درخت در سطح مناطق پنجگانه شهری آغاز شد.

وی افزود: اجرای درختکاری در مناطق پنجگانه رشت به نحوی انجام می شود که همه مناطق به شکلی یکدست از فضای سبز برخوردار شوند و برای مناطقی که کسری فضای سبز بیشتری داشته اند، تعداد نهال های بیشتری در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری رشت، گونه های آماده کاشت در این اجرا را شامل درخت های افرا، عنبرالسائل، انجیلی، ون بومی، بلوط همیشه سبز، توت کاکوزا، ژینگو، نارون و.

دانست و گفت: عملیات کاشت و ایجاد فضاهای سبز شهری، فقط شامل نهال نبوده و درختان چند ساله و قبلا کاشته شده در خزانه ها نیز در میان آنان وجود دارد که اکنون ارتفاع سه تا پنج متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 4055 اصله درخت در مناطق پنج گانه رشت

کاشت 4055 اصله درخت در مناطق پنج گانه رشت